Płatności w programie Alka ERP

Narzędzie Płatności zawiera wszystkie informacje i dane związane z należnościami za zamówienia w firmie. Moduł odpowiedzialny jest za przejrzyste i klarowne prezentowanie zobowiązań płatniczych, co pozwoli na pełną kontrolę finansów przedsiębiorstwa. Istotne jest, że płatności tworzone są wraz z nowym zamówieniem, a to znacznie usprawni rozliczenia i zapobiegnie wystąpieniu ewentualnych błędów.

Najważniejsze cechy:

  • zawiera wszystkie dane związane z płatnościami za zamówienia od klientów w Twojej firmie

  • tworzy płatności wraz z nowymi zamówieniami

  • umożliwia manualne sterowanie statusem płatności za realizację zamówień

  • pozwala na drukowanie aktualnego widoku wpłat

  • daje pełną kontrolę finansów przedsiębiorstwa

Raised Image
Raised Image
Raised Image

W module, płatności podzielone są według statusów realizacji, a aktualny widok wpłat w każdej chwili będziesz mógł/mogła w prosty i szybki sposób wydrukować.

Uporządkowany i bezbłędny proces regulowania należności przyczyni się do wzrostu zaufania względem Twojego przedsiębiorstwa, a Twoi kontrahenci będą mieli pełne przekonanie, że jesteś uczciwym partnerem w biznesie.

Osoba, która będzie miała dostęp do tego modułu, będzie mogła sterować statusem płatności za realizację zleceń oraz na bieżąco potwierdzać otrzymywanie należności lub ją anulować, w zależności od decyzji, jakie zostaną podjęte w stosunku do każdego zamówienia indywidualnie.

Alka ERP

Plan Podstawowy

  • 3 Ilość licencji
  • check Podstawowe moduły programu
  • close Zaopatrzenie
  • close Produkcja
attach_moneyPoznaj cenę
Alka ERP

Plan Rozszerzony

  • 5 Ilość licencji
  • check Podstawowe moduły programu
  • check Zaopatrzenie
  • close Produkcja
attach_moneyPoznaj cenę
Alka ERP

Plan Pełny

  • 10 Ilość licencji
  • check Podstawowe moduły programu
  • check Zaopatrzenie
  • check Produkcja
attach_money Poznaj cenę