Płatności w programie Alka ERP
Narzędzie Płatności zawiera wszystkie informacje i dane związane z należnościami za zamówienia w firmie. Moduł odpowiedzialny jest za przejrzyste i klarowne prezentowanie zobowiązań płatniczych, co pozwoli na pełną kontrolę finansów przedsiębiorstwa. Istotne jest, że płatności tworzone są wraz z nowym zamówieniem, a to znacznie usprawni rozliczenia i zapobiegnie wystąpieniu ewentualnych błędów.
Najważniejsze cechy:
-
zawiera wszystkie dane związane z płatnościami za zamówienia od klientów w Twojej firmie
-
tworzy płatności wraz z nowymi zamówieniami
-
umożliwia manualne sterowanie statusem płatności za realizację zamówień
-
pozwala na drukowanie aktualnego widoku wpłat
-
daje pełną kontrolę finansów przedsiębiorstwa



W module, płatności podzielone są według statusów realizacji, a aktualny widok wpłat w każdej chwili będziesz mógł/mogła w prosty i szybki sposób wydrukować.
Uporządkowany i bezbłędny proces regulowania należności przyczyni się do wzrostu zaufania względem Twojego przedsiębiorstwa, a Twoi kontrahenci będą mieli pełne przekonanie, że jesteś uczciwym partnerem w biznesie.
Osoba, która będzie miała dostęp do tego modułu, będzie mogła sterować statusem płatności za realizację zleceń oraz na bieżąco potwierdzać otrzymywanie należności lub ją anulować, w zależności od decyzji, jakie zostaną podjęte w stosunku do każdego zamówienia indywidualnie.
Alka ERP
Plan Podstawowy
- 3 Ilość licencji
- check Podstawowe moduły programu
- close Zaopatrzenie
- close Produkcja
Alka ERP
Plan Rozszerzony
- 5 Ilość licencji
- check Podstawowe moduły programu
- check Zaopatrzenie
- close Produkcja
Alka ERP
Plan Pełny
- 10 Ilość licencji
- check Podstawowe moduły programu
- check Zaopatrzenie
- check Produkcja